Nu har sällskapet åkt hem

Har haft lite folk här igår :) planen var att de bara skulle vara jag och Gary men så blev de inte :) hans polare hercan och Nato kom över :) 

Käkade hemma gjorda chicken bits och ris och curry sås :) och till efterrätt bakade jag kladdkaka :) 

De var riktigt trevligt med lite folk här hemma i skogen :) 

Red även ett dressyr pass i ridhuset på kyra :) hon var riktigt fin i slutet men lite tjafsig i början , men de kommer mer och mera är skönt att se :) 

Nää nu ska jag ut och luncha hästar och ta reda på köket efter gårdagens middag :) 

Puss och kram på er 



Kommentarer
Postat av: Kim - Mamma till 2

Karln som gjorde egna nuggets?

Svar: Planen var att jag skulle göra dom men jag gick och red istället så blev att han gjorde dom :)
holegaardssantana.blogg.se

2014-01-13 @ 15:47:14
URL: http://kimlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0