Min vanliga tur

Nu har kyra dragit av sig en sko så klart :/ bytte hade på henne imorse då vart de väldig fart på henne så troligen då hon drog av den!

Igår var de alla hjärtans dag och jag hade de ur mysigt , Gary kom till mig och lagade go middag och hade även med sig en blomma :) lite rörd blir man ^^ 

Vi kollade på film och myste till långt in på natten och ville inte att timmarna skulle gå<3 

Har väldigt bra grannar iaf som ställer upp nu när jag inte har någon bil längre , så vi fick skjuts till bussen idag :)
Min pojkvän är ju bara bäst , eftersom jag är så mörkrädd så åker han med mig hem så jag slipper gå själv från bussen ikväll :)<333 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0