Längesen

Ursäkta för dålig uppdatering har hänt lite mycket privat nu som gjort att jag verkligen inte haft tid att blogga... 

Kyra rids på som vanligt lite dåligt denna veckan på grund av en sak som hände med mig i lördags , idag tänkte jag försöka mig på ett dressyr pass i ridhuset iaf:) 

Kyra har blivit väldigt fin i dressyren men är mycket jobb kvar , speciellt i galoppen , men de blir bättre hela tiden :) 

Ska även försöka pilla lite på bilen ikväll oxå :)

På tala om ingenting , igår hade jag pojkvännen över hos mig så vi hade lite mysigt då de va en speciell helg för oss , så vi lagade egen Klüft potatis och pannbiff :) mmmm så gott de var :) och sen med sås och ett glas vin på de :) 
Jag har helt enkelt världens bästa pojkvän :) 

Nu sitter jag på bussen på väg på ett uppdrag så vi hörs sen :) 

Puss och kram skumbanan <3






Kommentarer
Postat av: Alva

Missa inte veckans blogg där du kan synas en HEL vecka på min blogg! http://keimostanja.blogg.se/2014/february/veckans-blogg.html

2014-02-03 @ 16:08:39
URL: http://keimostanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0