Har varit väldigt usel

Usch vad dålig jag varit på att blogga nu :( 

Har inte hänt så mycket sen sist , har kört iväg min bil till en som är kunnig så nu kommer diagnosen snart , och den blev dyrare än jag trodde :0 för att byta en soppa pump !!! Usch blir arg :( 

Aja bara att bita ihop , ser de positivt går väldigt bra med kyra nu istället :) 

Red dressyr idag på henne och de gick helt okej lite stark men ställde och fixade lite så fick hon annat att tänka på :) 

Imorn är de vila på schemat och de passar bra då jag ska hämta en ny bil som jag fått låna så jag kommer fram och tillbaka till jobbet :)

Ska även rida grannens häst imorn vilken vet jag inte ännu :p tror de blir ducky imorn igen :) får se hur trav banan ser ut och jag kan rida där :) 

Har även börjar planerat in lite tävlingar nu :) första tävlingen går i maj :) 

Nää nu ska jag mysa ner mig i sängen med världens underbaraste pojkvän :3<3 

Ha de bra så hörs vi imorn :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0