Gegga och mera gegga

De är vad hagarna nu består av igen , vill att de ska bli sommar , längtar tills min bil funkar så jag kan åka på träningar och planera in tävlingarna på riktigt !!! 

Igår sov jag hos min älskling, vi myste och kollade på the following , så sjukt bra serie :} på fredag är de alla hjärtans dag och jag har lite planer för den dagen hihi :) 

Till kyra då :p idag stod de longering på schemat , gick helt okej hon hade lite för mycket energi så hon drog lite men sen när jag sagt till henne så insåg hon att de inte var någon idé att bråka ochsprang  på väldigt fint :)

Imorn tänkte jag köra markarbete med hoppning :) 

Efter de ska jag till Norrtälje och fixa lite saker för att sedan åka till mor och far :) jobbar dag på fredag så sover hos mamma och pappa eftersom jag inte har någon bil så cyklar jag 7 km till bussen och känner inte riktigt för att göra de kl 5 på morgonen :) 

Puss kram skumbanan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0