Terräng träning och annat

Glömde helt bort bloggen i tisdag :(
Longerade kyra som var lite busig i början men de slutade bra :) 

Red även grannens 5 åring ute i skogen :) hon var duktig :) 

Igår så var de terräng träning för kyra och ute tur och några snabba varv på banan med dyrasel kaninen :) 

Träningen gick väl så där tyckte jag men hade lite för höga förväntningar på mig själv ! Åkte därifrån med en bula i huvudet och mera erfarenhet till nästa gång :) red även med en liten B kändis som oxå bor här ute i Roslagen :) väldigt duktig kille måste jag säga :) 

Igår fyllde även min lilla syster 18 år :) vart tog åren vägen :) 

Idag  så blev de lite blandad ridning för kyra :) red först ett varv på banan och sen lite mjukgörande (dressyr ) och sen slängde jag av sadeln och skrittade en halv lång tur i skogen :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0