Söndag

Nu är jag snart hemma i skogen igen efter en härlig helg ute på torö hos garys mamma :)

Igår innan jag åkte så red jag kondition på kyra på pellham bettet , måste vänja henne vid de då jag vill ha lite mera kontroll när vi rider terräng , för har känt att sista träningen var hon så taggad så får inte riktigt ner henne på jord och vill inte hålla på att slita i henne för att sen så kommer de helt plötsligt ett hinder, Nää blir inga bra språng då ! 

Iaf så gick de super bra :) hon lyssnade jätte bra och jag körde lite tempo växlingar och dom satt klockrent :D annars brukar hon kunna bli så irriterad över de bettet men nu satte jag kedjan mycket lösare då gick de jätte bra :) 

Idag skulle hon gått i skritten men de blev så himla sent från Nynäshamn så blev tyvärr inte så , men hon får en genomkörare imorn istället :) 

Nu ska jag plugga dressyr program tills vi kommer fram:) 
Puss och kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0