Helt slut :)

Nu har jag precis lagt mig i sängen och pustat ut :) 

Denna helg har varit väldigt lärorik och väldigt på frestande på samma gång :)

I lördags så kom Annelie och vi skulle rida dressyr och markarbete , dressyr gick så där som vanligt då jag är väldigt osäker i dressyren speciellt att sitta ner :( red igenom programmet så gott de kunde och kan väl bara säga att usch nej var inte nöjd någonstans då de gått sååååå mycket bättre :)

Sen skulle vi köra markarbete på hade ställt fram de som skulle göras , en oxer ett räcke och 5 1/2 :) 
Slutade med att jag hoppade räcket på 110 och oxern på 115 och 5 1/2 låg på 120 :D då var jag riktigt glad måste jag säga :) 

Igår så blev de dressyr på ute banan och de gick betydligt mycket bättre :) så nu är de bara att träna och träna :)
Sen red vi lite på travbana och hoppade några av terräng hindrena :)


Idag var de terräng träning på schemat :) var riktigt taggad , red kyra på pellhamet idag och gick så mycket bättre :) idag hoppade vi mycket tekniskt svåra hinder. Typ nerföra backe och sen kulvert , eller uppförsbacke small hinder så där fick jag några stopp på small hindret men gjorde ingen större grej av de utan red på några gånger innan jag lånade ett spå och bara hade i handen då hon verkligen var pissig och skulle inte alls hoppa de även fast jag gjorde allt rätt :/ men när jag bara hade spöt i handen så hoppade hon jätte fint :) 
Sen hoppade vi även upp för och ner förs hopp, gick riktigt bra :)
Sen lite vatten ber och upp ur , super duktigt häst jag haft idag :) 

Nu säger jag god natt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0