Varit sjuk

Har varit sjuk nu några dagar så har inte orkat med någon ridning alls :(

Har totalt tappat motivationen till ridning känns liksom som att de inte händer någon och allt känns helt värdelöst just nu, ha känt många gånger att jag nästan ger upp ridningen men finns något litet ljus i tunneln som säger att jag inte ska ge upp nu när jag kommit så långt.

Jag har en tendens till att hela tiden jämföra min ridning med andra hela tiden, vet att jag inte ska de men är inte lätt i alla lägen. Har liksom jordens sämsta självförtroende , nu har de blivit bättre än vad de var förut.

Måste ta tag i mig själv och tala om för mig själv att jag kan faktiskt jag är inte så värdelös som jag tror att jag är , jag nervärderar mig själv hela tiden, måste sluta med de.

Nää nu ska jag fortsätta jobba :) ha de bra på er puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0