God morgon

Ska snart byta om och dra mig mot bussen för att åka till praktiken , skit jobbigt börjar 13.30 men min buss kommer in 12:( aja får gå på stan så länge kolla skor och ett par tränings byxor som jag ska ha i sommar och rida i ASS skönt :)

Idag har jag båda hästarna då Louise är borta men kungen är så lätt mockad så är inte jobbigt :)

Eftersom jag måste åka så tidigt så hinner jag inte rida idag:( så idag får hon vila. På fredag är de träning för Annelie är skit taggad :)

Drömde världens konstigaste dröm inatt, om mitt ex av alla:0 att han var gravid och skulle föda vårat barn, jätte skumt :0 sjukt vad konstiga drömmar man kan drömma :)

Ha en bra dag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0