Dagens ritt

Idag red jag en liten längre runda :)

Red in mot söderbacken och sen förbi cross banan och längs kanalen hem:) riktigt mysigt :) kyra var ganska pigg och tyckte inte riktigt att man måste jobba på nya ställen men skötte sig bra ändå :)

Stället lite högre krav på henne ute nu och då blir hon lite grinig och sen hade vi båda en dålig dag tror jag !

Imorn blir de bara en lättare promenad eller longering då jag måste åka till praktiken vid 11:(

Har bara 4 dagar kvar nu så skönt , sen kan vardagen bli som vanligt :) har även börjat mocka ur vinter hagen oxå men måste nästan ha en kratta till de :)

Nu ska jag sova så man orkar upp imorn puss och god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0