Finaste hästen

Hejsan idag var de ju Agneta träning :)

Gick super bra verkligen:) hon stannade några gånger men de var mestadels mitt fel :) slutade på en bana på en meter 105 ca :)

De börjar likna något nu, hon har börjat muskla om sig ordentligt men de är mycket kvar :) vi måste kunna hoppa på styrka inte fart :)

Har även hunnit med massa hemma idag :) burit lankan och tvättat :)

Nu sitter jag i soffan och myser för mig själv innan Jens kommer hem :)

Imorn står de dressyr på schemat :) resten av veckan ser ut så här

Onsdag : dressyr
Torsdag: uteritt
Fredag:markarbete upphöjda bommar
Lördag:dressyr
Söndag:ute ritt om jag hinner annars longerar jag henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0